Zmiany na stronie

Poniżej znajdą Państwo krótkie opisy nowości i udogodnień, które wprowadziliśmy.


INFO+

Pasek zapewnia szybki dostęp do najnowszych informacji. Po przeczytaniu informacji można ją zamknąć przyciskiem >>

Jeżeli w kolejce czeka jeszcze jakaś istatna informacja wyświetli się automatycznie po zamknięciu poprzedniej.

 

Kliknięcie przycisku INFO+ daje dostęp do wszystkich aktualnych informacji, zarówno tych przeczytanych , jak i czekających w kolejce.

 

Pod informacją może się znajdować link dotyczący tej informacji i prowadzący bezpośrednio do miejsca na stronie gdzie można uzyskać więcej wiadomości w interesującym nas temacie.

 

Oszczędzaj czas, korzystaj z info+

e-BOK Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Logowanie do e-BOK od 01.02.2015

 

Co znajdziemy w e-BOK ?

Przede wszystkim faktury za świadczone usługi, ale nie tylko. Dodatkowo zestawienie dokonanych wpłat, informację o uruchomionych usługach, aneksy, książeczki opłat i inne dokumenty przygotowywane dla Państwa.

 

W zależności od usług z których Państwo u Nas korzystają, informacje takie jak rodzaj wybranego pakietu internetowego, rodzaj pakietu telefonicznego, bilingi rozmów telefonicznych, rodzaj wybranego pakietu telewizyjnego, ofertę programową dla wybranego pakietu telewizyjnego.

 

Z czasem mogą pokazywać się w e-BOK nowe dodatkowe funkcjonalności w zależności od Państwa potrzeb, które zostaną do nas zgłoszone. Przykładem takiej funkcjonalności może być kontrola rodzicielska umożliwiająca np.: samodzielne ustawienie dostępności internetu w określonych godzinach czy blokowanie treści nieodpowiednich dla młodszych użytkowników. Zgłoszone przez Państwa pomysły zostaną przeanalizowane i w ramach możliwości wdrożone.

 

Skąd wziąść LOGIN i PIN ?

Obok okienka logowania przedstawionego na zdjęciu znajduje się okienko do przypominania loginu i pinu. Osoba prywatne podaje adres email i pesel, firmy podają email i nip. Jeżeli podany adres email i numer identyfikacyjny (pesel/nip) jest zgodny z tym który podali Państwo przy podpisywaniu umowy aktualny login i pin zostaną wysłane na Państwa adres email.

 

Podałem email i numer identyfikacyjny, ale email z pinem nie przyszedł !

To znaczy, że adres email lub numer identyfikacyjny nie jest zgodny z tym który został podany przez Państwa przy zawieraniu umowy. W związku z tym należy niezwłocznie skontaktować się z Biurem Obsługi celem sprawdzenia poprawności tych danych.

Biuletyn

Każdy che być na bieżąco z nowymi ofertami i promocjami, ale sprawdzanie codziennie na stronie internetowej czy pokazały sie jakieś nowości zabiera sporo cennego czasu. Szanując Państwa czas przygotowaliśmy Biuetyn, każdy klient zapisany do Biuletynu otrzyma krótki email z informacją, która pokaże się na naszej stronie internetowej w dziale INFO+, dzięki temu będą Państwo na bieżąco z nowymi ofertami i promocjami.

 

Aby zapisać się do Biuletynu wystarczy wpisać swój email w stopce (na dole strony internetowej) i potwierdzić niebieską kopertą. Proces dodawania emaila wspomaga capcha.

 

Jeśli stwierdzą Państwo, że ilość otrzymywanych informacji z Biuletynu jest zbyt duża, w każdej chwili można usunąć adres emailowy z Biuletynu postępując identycznie jak przy dodawaniu. Aby wyrejestrować się z Biuletynu, wystarczy wpisać swój email w stopce (na dole strony internetowej) i potwierdzić niebieską kopertą. Proces usuwania emaila wspomaga capcha.

 

Biuletyn jest niezależny od systemu fakturującego dlatego dodanie lub usunięcie z niego adresu email nie wpływa na otrzymywane przez Państwa informacje o fakturach. Zachęcamy do korzystania, zaoszczędza czas.